فناورانه

آموزش نرم افزار های کامپیوتری

فناورانه

آموزش نرم افزار های کامپیوتری

فناورانه

سلام به بازدید کنندگان محترم به وبلاگ فناورانه خوش آمدید.
در این وبلاگ قصد داریم که نرم افزار های کامپیوتری و همچنین ترفند ها ی ویندوز را به آسانی در اختیار شما قرار دهیم لطفا هر مطلبی را که میخوانید در صورت داشتن مشکل با نطر دادن به ما اطلاع دهید.

بایگانی
خبرنامه ی وبلاگ فناورانه
با عضویت در خبرنامه از بروز رسانی های وبلاگ آگاه شوید
  • ۰
  • ۰

احتمالا کمی تعجب کردید اما شما میتوانید براحتی با برنامه ی نوت پد ویندوز اسلاید هایی را در پاورپوینت بسازید.این قابلیت بعضی اوقات بسیار به درد میخورد تا حدی که انجام همین کار به روش سنتی در پاورپوینت بسیار سخت خواهد بود. ساخت پاورپوینت با نوت پد تنها در چند مرحله انجام می شود. برای خواندن به ادامه ی مطلب بروید.

ساخت پاورپوینت با نوت پد

برای این که بتوانید کار اسلاید ها را توسط نوت پد بسازید باید مراحل زیر را طی کنید:

1.برنامه ی نوت پد را باز کنید.

2.در این برنامه  عبارتی را که میخواهید به عنوان موضوع اضافه شود بنویسید.دقت کنید که با زدن کلید Enter و رفتن به خط بعدی یک اسلاید جدید ایجاد می شود.

3.بعد از نوشتن عنوان ها کلید Ctrl + s را بزنید و در پنجره ی بازشده و در قسمت File Name نام مورد نظر خود را با پسوند TXT وارد کنید.(Name.txt) و در پایان بر روی Save  کلیک کنید تا ذخیره شود.

4.در این مرحله باید برنامه پاورپوینت را باز کنیم و در این برنامه فایلی را که ایجاد کردیم باز کنیم.برای اینکار بر روی OPEN از منوی FILE کلیک می کنیم(یا کلید CRTL + O را می زنیم) و در پنجره ی باز شده و در منوی آبشاری موجود گزینه ی All Outlines را انتخاب کنید و سپس فایل ایجاد شده را باز کنید.

ساخت پاورپوینت با برنامه نوت پد

با این کار می بینید به تعداد خط های موجود در فایل متنی اسلاید ایجاد شده است و تیتر آن نیز جملاتی است که شما در نوت پد وارد کردید پس میتوانید براحتی اسلاید های خود را بسازید.

و تمام.

این مطالب را هم بخوانید:

ساخت آلبوم های تصویری بصورت فیلم با پاورپوینت

آموزش کلید های میانبر در ورد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی